Zoeken...

Wie is WIM?

Wim Bekebrede - WIM reclame
Creatief, een tikkie aan de warrige kant (geen zorgen, uiteindelijk komt het allemaal goed) en een echte beelddenker. Als je me begint te vertellen over je bedrijf, dan krijg ik meteen een grafisch beeld voor ogen. Ik denk mee, blijf eerlijk en kom met een creatieve visuele vertaling die naadloos aansluit bij het verhaal van je onderneming.

Hoe is het begonnen?

Altijd ben ik creatief geweest. Ik hield van tekenen en was altijd aan het schetsen. Mijn dysleksi dyslexie versterkt mij in het denken in beelden. Sterker nog: het heeft ervoor gezorgd dat ik sta waar ik nu ben.

Ruim twintig jaar zit ik in het vak. Ik begon bij een uitgeverij en na gewerkt te hebben bij reclamebureaus kroop het bloed waar het niet gaan kon en startte ik mijn bedrijf. Ik kom uit een echte ondernemersfamilie en heb altijd het gevoel gehad dat ik zelf aan het roer wilde staan van het hele proces. Niet alleen als vormgever vanachter een bureau opdrachten uitvoeren, maar het land in om met ondernemers te sparren.

Nu beoefen ik al jaren dag in, dag uit het mooiste werk wat er is. Vanuit niets iets creëren. Op een blanco vel beginnen en schetsen, totdat alle puzzelstukjes in elkaar vallen tot één mooi geheel. Altijd ben ik ermee bezig. Het is een automatisme, dat ik niet kan uitzetten. Rijd ik op de snelweg, dan check ik de reclame op elke vrachtwagen die ik passeer. In de supermarkt kijk ik naar een nieuwe posters en labels op producten, waarop ik dus weer vergeet om een karretje te pakken… Noem het beroepsdeformatie, noem het warrig, ik noem het WIM.

Copyright © 2019 All Rights Reserved by WIMreclame